reklama

Som na seba hrdá

Nič pre mňa neexistuje ako samozrejmosť: ani strecha nad hlavou, každodenné jedlo, radosť v srdci, úsmev od človeka, pohladenie, venovaný čas, blízkosť partnera... jeho Láska, toto všetko je pre mňa DAROM!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Som na teba Hrdá!

...nechaj všetko, čo bolo! Váž si svoje svetlo v živote................ A keď je oblačná noc,
stále je tu svetlo, čo na mňa svieti....

https://www.youtube.com/watch?v=ybb6HPDENnE : Let It Be

  1. Dokážem

    • identifikovať svoju osobu ,,Kto som?“
    • sa zasmiať nad svojimi chybami, nehrám svoju rolu v živote tak príliš vážne
    • oceniť svoje úspechy
    • odhaliť význam svojich prehier a dlhodobých kríz
    • brať svoje ťažkosti a prekážky ako výzvu pre lepšiu budúcnosť
    • dôverovať Bohu a nehanbím sa za vieru, z ktorej žijem
    • vzdať sebe optimálnu mieru pochvaly a obdivu
    • o sebe rozmýšľať hodiny, dni, týždne...
    • sa na seba hnevať pri konfliktoch s blízkymi
    • sa ospravedlniť, keď je chyba na mojej strane, ale i zatĺkať pre svoju pýchu
    • byť pyšná na seba i kľačať na zemi, že ja som to tak nemyslela
    • rozosmiať ľudí, ktorých mám tak rada

Áno, sú medzi nimi i negatívne a nesprávne body, ale práve na tie som pyšná!

Zamyslenie a zastavenie sa nad nimi ma motivuje byť lepším človekom. Som hrdá, že dokážem veľa vecí pochopiť a dať im zmysel, že sa nehanbím spýtať, čo je správe a robiť chyby... čo je ľudské.

Som hrdá na seba, pretože som pochopila po ťažkostiach, prehrách, prekážkach, o čom je skutočná, dôverná láska, život v nej, učím sa rozpoznávať jazyk lásky svojho milujúceho partnera a učím sa lásku dávať správnou cestou, a tým viacnásobne prijímať!!! Až teraz, keď som pochopila veľa podstatných vecí lásky, v ktorých sa neustále zdokonaľujem! A to je napríklad ako

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
  • povedať pravdu do očí s láskou

  • prijať kritiku, ktorá podporuje vzťah a osobnostný rozvoj

  • v hneve a chladnom citovom nápore sa otočiť a zmazať to jedným silným objatím

  • žiť v empatickom svete: ,,Počuť jeho ušami, vidieť jeho očami a cítim jeho srdcom!“

  • obetovať sa v situácii, ktorá mi nesedí a je mi proti vôli... láska sa prejavuje i toleranciou, kompromismi, na egoizme sa nestavia...

  • zostať v tichu, ako vysloviť slová bolesti

  • správne komunikovať jazykom svojho partnera

  • Kto teda vlastne som?

Som žena, ktorej vášňou je láska a život v nej! Ona je mojím kyslíkom v každodenný deň. Nemám určený sen, ale jeden viem naisto: stať sa skvelou matkou a manželkou, pretože som rodinný typ. Obľubujem a venujem sa spevu, divadlu, športu, relaxácii, učeniu cudzieho jazyka a i.

Mojím cieľom v osobnom i pracovnom živote je starať sa o zdravú dušu ľudí, preventívne pôsobiť na pozitívne naladenie a radosť zo života, túžim u ľudí zastaviť čas a prinútiť ich uvedomiť si, o čom je život!... cítim, že podstata sa stráca!

Čo všetko obnáša Vaša osobnosť? Nepýtam sa, čo vlastníte, ale čoho ste schopní! Na akom stupni rozvoja stojíte Vy?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Neustále mi prebieha hlavou otázka: ,,Prečo toľko rozvodovosti?“ Bolí ma z toho srdce, hoci sa to mňa osobne netýka.

Nič pre mňa neexistuje ako samozrejmosť: ani strecha nad hlavou, každodenné jedlo, radosť v srdci, úsmev od človeka, pohladenie, venovaný čas, blízkosť partnera... jeho Láska, toto všetko je pre mňa DAROM! Tento dar mi však môže byť kedykoľvek vzatý, pokiaľ si ho nebudem vážiť!

Prečo ľudia sami rozbíjajú svoje manželské putá? Prečo prestali bojovať a vzdelávať svoju osobnosť v oblasti, v ktorej sa práve nachádzajú? Bojujú za peniaze, aby si kúpili naj vec a za opravu a súdržnosť rodiny odmietajú, lebo nemajú na to síl a čas?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zdravú fungujúcu rodinu vnímam ako najvyšší pilier dokonalosti pozitívnych vzťahov a bezpečia, práve ONA nám produkuje ľudí inteligentných, tvorivých, spoľahlivých, zodpovedných, ale hlavne so psychicky zdravou mysľou!!! Nemôžem sa pozerať na rozvrátené rodiny, ktorých deti sú týrané, zneužívané a zanedbané! Nie, ony za to nemôžu... vždy pozerám na rodičov!!

Rodina, ktorá si plní svoje funkcie: emocionálnu, výchovnú, socializačnú, duchovnú, reprodukčnú, materiálnu, je schopná produkovať ďalšiu zdravú generáciu!

V súčasnosti, keď už ,,dokonale“ poznáme svoju životnú polovičku, tak potrebuje zmenu! Vo veľa prípadoch si hľadáme iného partnera... nový objav, dávku príťažlivosti, dočasnej eufórie!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale keď sme prisahali v dobrom i v zlom, mysleli sme často len to DOBRÉ!

· 

Ja, M., beriem si teba, M., za manželku a sľubujem pred všemohúcim Bohom, že ti budem verným manželom a že ťa nikdy neopustím ani v šťastí, ani v nešťastí, ani v zdraví, ani v chorobe a že ťa budem milovať a ctiť po všetky dni svojho života.

Ja, M., beriem si teba, M., za manžela a sľubujem pred všemohúcim Bohom, že ti budem vernou manželkou a že ťa nikdy neopustím ani v šťastí, ani v nešťastí, ani v zdraví, ani v chorobe a že ťa budem milovať a ctiť po všetky dni svojho života.

Raz sa ma spýtal jeden z manželov, kde nájdem recept na šťastné, láskyplné manželstvo a ja som odpovedala: je ukrytý VO VÁS!!!

Myslím si a som o tom presvedčená, že i to najškodnejšie manželstvo sa dá OPRAVIŤ, ale jeden z partnerov to musí zachrániť! Tu nejde o to, kto z koho, keď nie on, tak ani ja, nie, nie, na tom manželstvo nestojí! Láska v manželstve je bezpodmienečná! A komunikácia v ňom nevyhnutná!

Aj po stých rokoch sa môžete opäť zamilovať do svojho partnera, v tom spočíva šťastné manželstvo... nachádzať v ňom to dobré a na tom stavať!

Každý jeden máme právo robiť chyby, ale aj právo ich napraviť, oľutovať! No bez pýchy, irónie, žiarlivosti a egoizmu!

Každý sa učíme! Máme na to právo!

Chcem ťa v tejto chvíli o niečo poprosiť. Nech si v akomkoľvek stave, pocite, láska sa nestavia na pocitoch... choď za svojím partnerom/ partnerkou a povedz mu/ jej, ako ti na ňom/nej záleží, čo by si robil bez neho/nej, aký je tvoj život s ním/ňou krásny, ako miluješ ten pohľad, to pohladenie, objatie a úsmev, čo si ceníš a obdivuješ na ňom/nej a PREČO práve ON/ONA! Nezabúdaj na to!!!

Nikdy nevieš, aké ráno bude a kto pri TEBE zostane! ...nie, nie... samozrejmosť to nebude!

Buď hrdý na to, KTO SI a čo pre seba, druhých robíš a čo všetko v živote máš!

Si pre neho/ňu výnimočný*

  • Urobte si výletný víkend vo dvojici / štvorici, Vaše zážitky oživia Vašu lásku a budete ku sebe opäť bližšie

  • Rozprávajte sa a spomínajte!

  • MILUJTE SA!*** to, čo sa deje okolo Vás a to, s kým ste sa rozhodli žiť, nie je NÁHODA!.Je Vám zoslané to, čo je pre Vás to NAJ!

  • Vrátiť späť čas a slová možné nie je, prosím,Vážte slová, tie zostávajú vryté v srdci navždy!

Ži svoj život naplno a spievaj si pieseň svojho srdca so svojou polovičkou!

Miluj seba a potom budeš schopný milovať svojho blízkeho!*

Si to ty a nik iný! Si výnimočný!

Autor: Bc. Simonetta Jáňová

simona jáňová

simona jáňová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje meno je Simonett. Som žena, ktorá miluje a plní si svoje sny:) Zaraďujem sa skôr medzi umelecké typy. Milujem tanec, herectvo, spev, moderovanie, modeling a úsmev, ktorý nestojí nič a predsa dáva tak veľa!! Mojím cieľom je veľmi pestrá sebarealizácia:) na ,,pódiu môjho života"! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu