reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
simona jáňová

simona jáňová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje meno je Simonett. Som žena, ktorá miluje a plní si svoje sny:) Zaraďujem sa skôr medzi umelecké typy. Milujem tanec, herectvo, spev, moderovanie, modeling a úsmev, ktorý nestojí nič a predsa dáva tak veľa!! Mojím cieľom je veľmi pestrá sebarealizácia:) na ,,pódiu môjho života"! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Som na seba hrdá

simona jáňová

Som na seba hrdá

Nič pre mňa neexistuje ako samozrejmosť: ani strecha nad hlavou, každodenné jedlo, radosť v srdci, úsmev od človeka, pohladenie, venovaný čas, blízkosť partnera... jeho Láska, toto všetko je pre mňa DAROM!

  • 7. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Koncert v Ilavskej väznici

simona jáňová

Koncert v Ilavskej väznici

Kde nie je voľba nútená nutnosť, začína sloboda, preto si ju vážme a konajme tak, aby sme boli schopní niesť zodpovednosť za svoje činy a dokázali sa pozrieť ľudom do očí. *Moderovanie koncertu Ing. Martina Jáňu v Ilavskej väznici*

  • 18. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Milovať a byť milovaný

simona jáňová

Milovať a byť milovaný

Článok je istou motivačnou úvahou, ktorej cieľom je sebareflexia a sebaocenenie. Prečo som napísala túto úvahu? Veľa ľudí v mojom okolí trpí komplexom menejcennosti a zabúda ,,dávať...a tým nedokáže ani prijímať! Viac v texte

  • 17. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu